10 Mayıs 2023 Çarşamba

Bir Garip Aşk – 2011 ( Hindistan)


What Shall I Name This Love? – Bir Garip Aşk
Ülke: Hindistan
Yönetmen: Arshad Khan, Lalit Mohan
Senarist: Aakash Pandey
Tür: Dram, Romantik
Bölüm: 398
Yayınlandığı Kanal: Star Plus
Yayın Dönemi: 6 Haziran 2011-30 Kasım 2012
Yapımcı: 4 Lions Films
IMDB Puanı: 7,7
Oyuncular: Sanaya Irani (Khushi), Barun Sobti (Arnav), Deepali Pansare (Payal), Akshay Dogra (Akash), Daljeet Kaur (Anjali)


Bazen katlanabileceğiniz en son kişi, onsuz yaşayamayacağınız tek kişidir. Birbirleriyle olamayan, ayrı da kalamayan iki kişinin hikayesi…
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon bize aşk ve nefret arasında gidip gelen bir duygu ile birbirine bağlanmış, zıt kişiliklerin ilginç hikayesini sunuyor.
Khushi ve Arnav taban tabana zıt ideolojilere sahiptirler. Khushi niyete inanıyorsa, Arnav sadece sonuca inanır. Khushi için duygular çok değerlidir, oysa Arnav için duyguların hiçbir değeri yoktur. Khushi’nin insanlarla ilişkileri hayatta en önem verdiği şeyken, Arnav her insanın bir fiyatı olduğuna ve insanların çıkarları için her şeyi yapabileceğine inanır.

Hikaye ilerledikçe, aşk ve nefrete dayalı ilişkilerinde bir sürü sürtüşme yaşarlar. Arnav kendisine herkesi kontrol edebileceğini kanıtlamak için, Khushi’nin sarsılmaz ahlaki değerlerini sürekli yıkmaya çalışırken; diğer taraftan Khushi her zaman kendi değerlerini ve ilkelerini takip etmeye çalışır.


Altyazılı videolara alttaki linkten ulaşabilirsiniz.


1-84 arası bölümler için TIKLAYIN
85-288 arası bölümler için TIKLAYIN
289-310 arası bölümler için TIKLAYIN

Çeviri: Bollywood TC Team
Duyarlı Olalım!!
Bu çeviri ve videolar sadece 
uzakdogukervani.blogspot
sayfasına eklenmektedir.
Başka yerlerde paylaşılmasına iznimiz yoktur.

Elimde sadece ilk 310 bölümün altyazısı var gençler ve genç kalanlar,
o nedenle 310'dan sonrası eklenmeyecek.
Linkler kırılırsa da artık yenilemeyeceğim arkadaşlar.
O nedenle arşivinize alın.

Bölümleri izlerken kota aşımı sorunu yaşayan arkadaşlar, modeminizi kapatıp tekrar açın.

Bölümlerden Şarkılar; Türkçe Altyazılı


103 yorum:

  1. dizinin alt yazılı diğer bölümlerini yükler misiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar pek vaktim yok ama vaktim olunca devam edicem inşallah.

      Sil
    2. Lütfen yüklemeye devam edin

      Sil
  2. Dizinin devamını bende bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Elleriniz dert görmesinn dizinin tamamını yükleyemez misiniz sadece burada aktif olarak izleyebiliyoruz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, devamı gelecek mi videoların?

    YanıtlaSil
  5. Lütfen dizinin devamınıda çevirin sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Şu an türkçe dublajıda izleyemiyorum bi türlü açmıyor

    YanıtlaSil
  7. Diğer bölümler eklenecek mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bu aralar vaktim olmadığı için ekle(ye)miyorum.

      Sil
  8. Megadan açamadım videolara tıklıyorum açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolarda bir sorun görünmüyor, açılmaması sizden kaynaklı olmalı :)

      Sil
  9. Devamı ne zaman gelecek hala 30.bölümde duruyo lütfen bekliyoruz

    YanıtlaSil
  10. Sanırım yayinlanan kanalda cikmadan weremiyolar...bu nedenlede biraz biriksin die bekliyolar🤔..yani bence oyle😉

    YanıtlaSil
  11. Dizinin devamı ne zaman gelicek acaba

    YanıtlaSil
  12. MERHABA DİZİNİN DEVAM BÖLÜMLERİ GELECEK Mİ?
    TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar dizinin bölümleri gelecek sadece hiç vaktim olmadığı için yakın zamanda gelme olasılığı düşük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birkaç ay içinde yükleme imkanınız olur mu?

      Sil
  14. Diğer bölümleri dört gözle bekliyorum dublajlı izlenmiyor lütfen

    YanıtlaSil
  15. Bence de böylesi daha güzel, çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  16. Bence de böylesi daha güzel, çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. Şuanda dizinin altyazılısı hiçbir yerde bulunmuyor maalesef. Yıllar sonra tekrar izleyeyim dedim ama önceden var olan sitelerin çoğu milada karışmış. Aylar sonra bu bloğu görünce çok sevindim videoların görüntü kalitesi de iyi daha ne isterim ki. Keşke dublajlı izlemek zorunda kalmasak. Kanal 7 nin emeklerine saygım sonsuz ama hem bazı yerleri kesiyorlar hem de ister istemez Hintçenin kendi has özellikleri, oyuncuların alıştığımız o kalıplaşmış tepkilerini tam iyi yansıtamıyorlar. Umarım müsait olduğunuzda videoları buraya yükleyebilirsiniz. Böylece bizi de bu dertten kurtarmış olursunuz ;))) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. Iss pyaar ko kya naam doon hiç bir yerde alt yazılı olarak yok siz nerden buluyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakti zamanında bollywood tc de biz çevirdiğimiz için elimizde var çevirisi.

      Sil
  19. Arkadaşlar face sayfamızı takip edin, bölümler eklendikçe oradan haber veriyorum.

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederem diğer bölümleri dört gözle bekliyorum👍

    YanıtlaSil
  21. Teşekkür ederim bu bölümlerde kesme yok değil mi çünki kanal 7 de kesiliyormuş tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. Elinize emeğinize sağlık sağolun sesimizi duyupta duyarsız kalmadığınız için

    YanıtlaSil
  23. Bende devamını bekleyenlerdenim. Dublajında çok kesinti var altyazı hali daha güzel. Emeğinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ücretli mi? Tabii ki değil. Hiç de öyle bir şey duymadım. Sanırım bir şeyi yanlış yapıyorsunuz izlemeye çalışırken...

      Sil
    2. Evet 5.10 bölüm izledikten sonra ücret istiyor kesinlikle bölümler açılmıyor ama kapatıp daha sonra açınca izlemeye devam ediyorum

      Sil
    3. Ücretsiz izleniyor yani sonuç olarak. Bu sitelerde ücretsiz izlemede illaki kota vardır ama işte ücretsiz de izlemenize izin verir doğru yolunu bulunca. Şu diziden tek kuruş kazanmadım ki kazanmak da istemem o ayrı... Aksine hep kendimizden harcadık bir şeyler harcadıysak... Bir sürü zaman harcadık ki zaman en değerli şeylerden bence bu hayatta... bir sürü emek harcadık... insanlarla uğraşırken yaşanan sinir harbi cabası, internetimiz yavaşladı vs... O nedenle artık şu ücretli mi sorusunu kesinlikle bu sayfada görmek istemiyorum... Ücretli değil! Ama nette bir süre sonra size kota koymayacak bu tarz bir site bulamayız zaten. Adamlar kimsenin kara kaşı için açmıyor o siteleri para kazanmak için açıyor arkadaşlar. O yüzden kota dolunca ne yapılıyo nette araştırıp izlemenin yolunu sizin bulmanız gerekiyor.

      Sil
    4. bir iki saaat bekleyince açiliyor zaten tekrar.emeklerimiz için çok teşekkur ederiz.

      Sil
  25. bölümlerin kalitesi çok iyi emeğinize sağlık inşallah en kısa zamanda paylaşabilirsiniz bölümleri dublajlı izlemesi hiç iyi olmuyor ne yazık ki umarım yakın zamanda müsait olabilirsiniz dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  26. Emeğinize sağlık. Kaliteli görüntü ve iyi çeviri için çok teşekkürler. Yeni bölümleri ve çevirileri sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  27. Çok teşekkürler emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  28. Çok çok teşekkürler emeğinize sağlık devamını sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  29. emeğinize sağlık yeni bölümler için sabırsızlanıyoruz

    YanıtlaSil
  30. Lütfen Yeni bölüm gelir mi

    YanıtlaSil
  31. Ellerinize sağlık herşeyden önce

    YanıtlaSil
  32. emeğinize sağlık altyazılara dizinin tadı bambaşka sanki ilk defa izliyor gibiyim

    YanıtlaSil
  33. Devamı için sabırsızlıkla bekliyoruz artık heyecanlı sahneler başlıyor

    YanıtlaSil
  34. Emeklerinize sağlık bölümler için çok teşekkürler görüntü kalitesi olarakta çok iyi tvdeki dublaj çok kötü buradan altyazılı izlemek daha güzel

    YanıtlaSil
  35. Emeklerinize sağlık bölümlerin görüntü kalitesi de çok iyi tvdeki dublaj çok kötü ama buradan izlemek çok keyifli

    YanıtlaSil
  36. dıger Bolumleri bulamadım nasıl ılerleycegım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  37. Emeğinize sağlık teşekkürler teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. Merhaba geri kalan bölümleri ne zaman çeviri yapacaksınız emeğimize saglik gercekten dört gozle bekliyorum

    YanıtlaSil
  39. EMEĞİNİZE SAĞLIK ilk defa izlermişçesine izliyorum orijinalini

    YanıtlaSil
  40. Merhaba, acaba 115' ten sonrasını yine beşer bölüm halinde mi yükleyeceksiniz yoksa bölüm sayısını artırıp daha ileri bir tarihte mı atacaksınız?

    YanıtlaSil
  41. yeni bölmleri ne zaman atarsiniz 10larli bölumler seklinde atsaniz cok gzel olur.Emekleriniz için tesekkurler sabirsizlikla bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  42. Ya lütfen diğer bölümleri de yükleyin. Hicbir yerde böyle kalitelisini bulamıyorum. Sadece bir sayfada var onda da görüntü berbat. Eğer yuklerseniz çok dua ederim valla. Müthiş bir sayfasiniz.

    YanıtlaSil
  43. Her yerden silindi ancak sizlerin sayesinde orjinal ve kalteli olarak izleyebiliyoruz devamını getireceğinizi umuyorum size teşekkür etmek istedim ellerinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
  44. Merhaba gercekten elinize emeğimize sağlık boyle kalitede hic bir yerde izleyemedim devamini getirirseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
  45. Merhaba yeni beş bölüm daha eklenmiş elinize emeğimize sağlık diğer bölümleri de dört gözle bekliyorum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  46. emeklerinize sağlık, sayenizde keyifle seyrediyoruz, sevgilerle tesekkürler...

    YanıtlaSil
  47. Merhaba diziyi altyazılı izlemek çok güzel teşekkür ederiz 😊 yeni bölümleri atmaya ne zaman devam edeceksiniz.Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  48. Yeni bölüm ne zaman yüklenir 😢

    YanıtlaSil
  49. Emeginize sağlık yeni bölümler ne zaman gelecek

    YanıtlaSil
  50. Emeğinize sağlık teşekkürler yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyoruz

    YanıtlaSil
  51. Yeni bölümler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  52. Devamini sabirsizlikla bekliyorum hic birde izleyemiyorum allahtan burasi var cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  53. Iyi ki burayı keşfetmişim emeğinize saglik diğer bölümleri dört gözle bekliyorum..

    YanıtlaSil
  54. Devamı ne zaman gelir,burası gerçekten çok iyi

    YanıtlaSil
  55. Bazen kusi yi saçını basini yolasim geliyor.Agzini balik gibi açması.Arnav aptal deyince on kere hakediyor.Tam bir balik kadin ve başak erkeği ilişkisi.

    YanıtlaSil
  56. Devamını bekliyoruz sabırsızlıkla

    YanıtlaSil
  57. Yeni bölüm yüklemeyi bıraktınızmı yüklemeyecekmisiniz artık

    YanıtlaSil
  58. Devamı gelmeyecekmi bıraktınızmı

    YanıtlaSil
  59. Evet devamı gelecek mı lütfen cevap verin bari

    YanıtlaSil
  60. Lutfen yukletin boyle yarim biraktirmayin bize

    YanıtlaSil
  61. mrb ben bır garip ask 85 bolumu ve dıger bolumlerın nasıl ızleye bılırım lutfen yardımcı olabılırmısınız

    YanıtlaSil
  62. Hadi ekleyin artiiiik,sabırsızlıkla bekliyoruz,birer birer ekleseniz bari

    YanıtlaSil
  63. ne zaman bölümleri atmaya başlayacaksnız ? gelecek ay mı?

    YanıtlaSil
  64. Lütfen artık başlayın yeniden yüklemeye.

    YanıtlaSil
  65. Teşekkürler teşekkürler

    YanıtlaSil
  66. ayy çok mutlu oldum,teşekkürler

    YanıtlaSil
  67. Harikasınız çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  68. Gerçekten harika, böyle devam eder inşallah

    YanıtlaSil
  69. Ay çok mutluyum çok çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  70. Cok tesekkür ederim uzun zamandir ariyordum artik hic bir yerde yoktu

    YanıtlaSil
  71. Lütfen yine ara vermeyin devamını eklemeye🙏🏻

    YanıtlaSil
  72. Tesadüfen girdiğim bı blog ve 10 bölüm daha eklenmiş teşekkürler emekleriniz icin

    YanıtlaSil
  73. Sizin için endişeleniyordum valla çok sevindim 🤗 Acaba admine birşey mi oldu diye düşünüyordum.

    YanıtlaSil
  74. Ne olur bölümlerin hepsini eklermisiniz tesekkrler

    YanıtlaSil
  75. Öncelikle emeğiniz için ne kadar teşekkür etsek azdır diye düşünüyorum. Hiçbir yerde alt yazılı bulamıyorum bu diziyi ve favori dizim. Sizi bulana kadar çok uğraştım ve sonra bu sayfaya denk geldim. İzlediğim her bölümde dua ediyorum size emeğinize sağlık. İnşallah zamanla tüm bölümleri ekleme şansınız olur. Tekrar tüm kalbimle teşekkürler.

    YanıtlaSil
  76. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  77. Merhabalar öncelikle emeğinize sağlık böyle güzel bir site oluşturduğunuz için. En sevdiğim ve severek her zaman izleyeceğim bir dizi artık hiç bir yerde bulamıyorum deliler gibi alt yazılı arıyorum ki Türkçe dublajlı bile bulamıyorum. Lütfen ne zaman devamı gelir bırakmayın devam edin 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yorumda sizde biraz alıntı aldım hakkınız helal ediniz.😔🙁

      Sil
    2. Helal olsun saçmalamayın ☺

      Sil
    3. Allah razı olsun😊😊😊

      Sil
  78. Bende kelimeleri bulamadığımdan dolayı öncelikle olarak "Gk" adlı kişisinden özür dileyerek alıntı almak istiyorum. Merhabalar öncelikle emeğinize sağlık böyle bir site olusşturduğuz için. Ne zaman istersem tekrar izlemek istediğim diziydi. Gk'nın dediği gibi hiçbir yerde bulamıyorum önceden izlediğim yerde bile silinmiş bir siteydi ya da kaldırıldı. İşitme engelli olduğumdan dolayı Türkçe Dublajlı diziler izleyemiyorum. Lütfen rica ediyorum devamı ne zaman gelir bırakmayınız ve devam etmenizi istiyoruz.😔🥺

    YanıtlaSil
  79. emeğinize sağlık. sayfanıza denk geldiğimde hazine bulmuş kadar sevindim. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  80. Bence bölümleri google drive'a yüklerseniz hepsini tek seferde indirebiliriz. Mega üzerinden indirmek çok uğraştırıyor

    YanıtlaSil
  81. merhabalar emeginiz için teşekkürler uzun zamandır alt yazılı olarak aradıgım diziydi tekrar tekrar acıp seyredıyorum cok uzuldum devamı gelmeyecekmiş keske devamını gorebılseydık :((

    YanıtlaSil
  82. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  83. yalnız bu altyazılı hali için çok çok tesekkürler ama neden en önemli son bölümlerin cevirisi yapılmadı çok önemli bölümler var lütfen onlarıda işin ehliyseniz bulabilecekseniz o kadar bölüm bulmuşsunuz onlarıda bulun çevirin elinizden geldiğinde yalvarırız cünkü türkçe hali öyle kötiki onları söylemiyormuşlar çok farklılıklar kesilen sahneler var devi maya mucizesiyle ilgili her yer farklı anlatılmış sinema seslendiren adam ve kadınların sacma sesinden izlemek istemiyorum lütfen

    YanıtlaSil
  84. Mümkünse kalanını da paylaşabilir misiniz? Altyazılı olmasa da olur. Lütfen 🥺🥺🥺

    YanıtlaSil
  85. Merhabalarrr diğer bölümler gelmicek mi nerden bulabilirim🥲

    YanıtlaSil
  86. Keşke 310dan sonraki bölümleride yükleseydiniz gerçek ten mutlu olurdum çünkü alt yazılı sadece sizin blokta var

    YanıtlaSil